zondag 26 maart 2017

#50ooks - 2017.13 Rode oortjes in de herhaling

In dit vijfde jaargang van #50books is het stokje van de oorspronkelijk initiatiefnemer Petepel overgenomen door Martha Pelkman die dit jaar de vragen stelt.

http://niekheefteenboek.blogspot.nl/2014/07/50books-201428-wilde-wilde.html En de dertiende vraag van 2017 is:  
Van welk boek kreeg of krijg jij rode oortjes?


Wat blijkt? Martha heeft deze vraag in 2014 ook gesteld en ondanks dat mijn geheugen van een gemiddeld mindere kwaliteit is, staat deze me wonderbaarlijk genoeg nog helder voor ogen.

Het antwoord is in de loop der tijd nog niet gewijzigd en daarom doe ik graag dat blog nog een keer in de herhaling.

Klik op de boekenkaft om te lezen waar mijn rode oortjes vandaan kwamen.

Geen opmerkingen:

Gezinsverpakking - De Chabotten

Voor ik dit boekenweekgeschenk ging lezen, luisterde ik naar de podcast Nooit meer Slapen waarin de familie Chabot over dit boekje geïntervi...