zondag 9 september 2018

Transmissions 4 - Matt Dixon


Het e-magazine Clarkesworld Magazine  heeft elke maand een nieuwe illustratie op de voorkant. En zo leerde ik het werk van Matt Dixon kennen. Via zijn eigen website kwam ik in aanraking met zijn Transmissions-illustraties. En op het moment dat hij een kickstarter begon om het vierde boek te kunnen financieren heb ik gelijk ingeschreven. Zo viel bij mij Transmissions 4 in de brievenbus.

Veertig bladzijden met in kleur de tekeningen van ontroerende robots in schijnbaar alledaagse situatie. Juist omdat het aandoenlijke robots zijn roepen de meeste illustraties gevoelens van ontroering of schattigheid op. Dit maakt het zeer aangenaam om naar ze te kijken.

Daarom was het ook niet moeilijk om me in te schrijven voor de kickstarter Transmissions 2019 maandkalender.

2 opmerkingen:

Ninia zei

erg leuke tekeningen. Ik hou van kalenders waar je voor elke dag wat op kan schrijven. Maar misschien bestel ik de postcards wel. :)

Niekchen zei

Maandkalenders gebruik ik nooit om op te schrijven, de weekkalenders wel. Ik heb ook wat ansichtkaarten van deze tekeningen, die zijn ook heel mooi.

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...