maandag 22 februari 2021

Doctor Who The Eleventh Doctor Volume 4 The Then and the Now - Si Spurrier & Rob Williams

Het is heel erg jammer en hoe zeer ik ook van Doctor Who houd als televisieserie en ook in de audioverhalen van Big Finish, deze stripreeks voelt lang niet zo fijn aan. Ik heb het idee dat dit vooral komt door het tekenwerk. Het ziet er slordig uit alsof het even snel in elkaar geflanst is waardoor het geen recht doet aan het Doctor Who universum waar ik zo van houd.

Het verhaal draait om een afrekening van de Doctor van iets wat hij in het verleden gedaan zou hebben als de War Doctor, dat gedeelte van de Doctor waar hij niet veel meer van weet. Er komen allemaal bekende elementen in voor zoals de Sontarons, de Daleks, de Time War en de Master. En helemaal op het einde de grote cliffhanger met de ontmoeting met nog een grote bekende en de woorden To Be Continued! En daar houd ik al helemaal niet van. Nu moet ik het volgende deel wel lezen.


Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...