woensdag 4 mei 2022

Doctor Who: The Thirteenth Doctor #1 A New Beginning - Jody Houser, Rachael Stott & Enrica Eren Angiolini

 

Slechts 41 bladzijden (met voorkant meegerekend) dus duidelijk een opmaat voor meer, veel meer avonturen, ook gezien het hoge cliffhanger gehalte op het einde.

 

De energie van de 13de Doctor vind ik wel heel treffend weergegeven in deze strip evenals de drie companions.
De tekeningen zijn warm en kleurrijk, een plezier voor het oog.
Het verhaal nog erg pril dus daar durf ik niets over te zeggen. 

Wel voelt het dat deze Doctor grootse avonturen gaat beleven. En gelukkig maar want zo zie ik haar het liefst.

Geen opmerkingen:

Why my cat is more impressive than your baby - The Oatmeal

Wat kan ik hier nog over zeggen? Het is humor die mij enorm ligt maar die soms ook tegen het flauwe aanzit en me dan bijna stoort. Dan komt ...