maandag 27 januari 2014

#50books - 2014.4 Multilezer

Elke week een nieuwe boekenvraag in het kader van #50books dit jaar verzorgd door DrsPee. De vierde vraag is

Meerdere boeken door elkaar lezen: doen of niet doen?

http://www.pinterest.com/pin/484066659918400119/ 
Hoe anders? is mijn tegenvraag.
Ik kan me de tijd niet heugen dat er slechts één boek naast mijn bed lag waarin ik bezig was. Er liggen er altijd wel twee en soms meer waarvan er op zijn minst een paar bladzijden door mij zijn gelezen. 
De boeken zijn wel altijd verschillend van aard. Of verschillend in genre zoals literatuur of science fiction. Of van uiting zoals getekend of alleen geschreven. Of van vorm zoals een roman of een bundel met korte verhalen.
Vaak begin ik in een boek te lezen en na een hoofdstuk of een ander soort afgerond geheel, neem ik meteen het andere boek om daar in door te gaan. 
Soms word ik opeens door een boek gegrepen en dan kan het niet anders dat ik dat eerst helemaal uitlees voordat ik nog een ander boek inkijk. 
Maar dat ik een multilezer ben, kan ik onmogelijk ontkennen.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...