zaterdag 16 mei 2015

2015.19 Eeuwig ontevreden

In deze derde jaargang van #50books is het de oorspronkelijk initiatiefnemer Petepel die de vragen stelt.

En de negentiende vraag is:

Ben jij ook zo bezig met de boeken die je nog wil lezen dat het soms moeilijk is om te kiezen?
http://futurecontent.co/web-content-writing-literature-can-help/
Nou en of! Het ergst is wanneer ik in een boek bezig ben en de hele tijd aan een ander boek zit te denken dat ik wil lezen. Besluit ik om dan maar dat andere boek ter hand te nemen, dan wil het wel gebeuren dat ik dan toch weer met mijn hoofd meer bij dat eerste boek zit. Of misschien nog wel eens opeens heel erg veel zin krijg in een heel ander boek dat ook nog op mij ligt te wachten. Duidelijk het principe van bij de buren is het gras altijd groener.

En soms word ik er zo gek van dat ik maar helemaal wat anders ga doen.


1 opmerking:

Liesbeth zei

Jaaaa! En met de e-reader wordt dat alleen maar erger want je hebt ze allemaal in je hand.

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...