zaterdag 25 november 2017

#50books - 2017.47 Geen boek

In dit vijfde jaargang van #50books is het stokje van de oorspronkelijk initiatiefnemer Petepel overgenomen door Martha Pelkman die dit jaar de vragen stelt.

En de zevenenveertigste vraag van 2017 is: 
Koop jij boeken bij theatervoorstellingen of andere concerten of bijeenkomsten en wat was het laatste boek dat je op zo’n evenement kocht?

Nope.

Tenminste ik kan het me niet heugen met een boek naar huis te zijn gegaan na een voorstelling. Maar ik moet daarbij ook zeggen dat het me ook niet bijstaat dat er boeken werden aangeboden. Anders kan ik me heel goed voorstellen dat ik wel eens met een boek thuis zou zijn gekomen.

Waar ik nog wel eens mee thuiskom na een concert, is de nieuwste CD van de artiest. Zie hiernaast mijn laatste aanwinsten. En dat komt dan niet omdat ik daar dan om sta te springen maar vaak om de kunstenaars nog eens extra te ondersteunen. Daarbij moet ik heel eerlijk bekennen dat het dan mijn levenliefje is die de CD gaat halen want ik ben daar meestal te verlegen voor.






1 opmerking:

Erik Scheffers zei

Hoi Niek, cd's kopen na afloop van een concert doe ik ook regelmatig. Een vriendin van mij heeft een tijdje huiskamerconcerten georganiseerd in Utrecht en dan kocht ik na afloop bijna altijd een cd. Zo heb ik een leuk rijtje cd's van artiesten die ik live heb bewonderd. Groetjes, Erik

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...