zondag 18 juni 2023

Glitterbomb Vol 1 Red Carpet & Vol 2 The Fame Game - Jim Zub & Djibril Morissette-Phan

Deze Humble Bundle Leading Ladies Glitterbomb-serie speelt zich af in de harde wereld van Hollywood waarin het lijkt alsof iedereen als een dweil behandeld wordt. Dit geldt in ieder geval voor de hoofdpersoon die door een duister wezen overgenomen wordt en op een vooral met veel bloed en gorigheden wraak neemt. Eerst nog in het geniep maar weldra zeer publiekelijk.

 

Alles bij elkaar wat magertjes en niet in de laatste plaats omdat de tekeningen mij niet zo kunnen boeien. Soms kan ik personen niet van elkaar onderscheiden en is het gezicht helemaal blank gelaten alsof men geen tijd had om de tekening af te maken.

 

In het tweede deel is het een jong meisje dat beroemd wordt omdat zij de oppas was van de en public wraaknemend horrormonster. De beroemdheid stijgt naar haar hoofd maar het wraakmonster blijft in de buurt voor als ook haar onrecht wordt aangedaan. En dat gebeurt natuurlijk.
Tja, ook dit kon mij te weinig werkelijk boeien. Te veel oppervlakkigheid.

 

De twee delen bevatten op de laatste pagina's nog een aantal columns van mensen die vertellen over wat hun is overkomen in de wereld van glitter en roem, verhalen die bol staan van frustratie. Ik weet niet of dit nou de manier is om dit onderwerp aan te kaarten. 






Geen opmerkingen:

Why my cat is more impressive than your baby - The Oatmeal

Wat kan ik hier nog over zeggen? Het is humor die mij enorm ligt maar die soms ook tegen het flauwe aanzit en me dan bijna stoort. Dan komt ...