maandag 20 december 2021

Transmissions 5 - Matt Dixon


Terwijl de wereld steeds donkerder lijkt te worden, kan een portie lichtheid geen kwaad. De robottekeningen van Matt Dixon (zie ook zijn website) brengen mij altijd weer tot ontroering en laten me met een feel good gevoel achter.


Het bekijken van tekeningen zonder tekst vergt een bepaalde concentratie en rust. Ik dwing mijzelf dan ook bij deze verzameling tekeningen naar details te speuren. Dit levert mij dan mooie ervaringen op bij het ontdekken van bijvoorbeeld een weggerolde schroef. Fijn om te kunnen genieten van zoiets schijnbaar eenvoudigs.

Geen opmerkingen:

Why my cat is more impressive than your baby - The Oatmeal

Wat kan ik hier nog over zeggen? Het is humor die mij enorm ligt maar die soms ook tegen het flauwe aanzit en me dan bijna stoort. Dan komt ...