zaterdag 28 april 2018

Ype 5: UIT!


Geen idee hoe ik voor het eerst op de website https://fotostrips.nl/ ben gekomen. Maar wat ik nog wel weet dat het in de periode was dat de stripjes uit dit deel van Ype werden gepubliceerd. En heel eerlijk gezegd snapte ik de impact op dat moment nog niet zo goed van dat het uit was tussen Willem en Ype. Maar nu ik de voorgaande delen heb gelezen en het jarenlange lief en leed heb meebeleefd, komt het moment van dat het na zes jaar uit is tussen deze twee geliefden wel aan. En hoe. Daarom wil ik ook iedereen die nog niets van Ype + Willem heeft gelezen aanraden om met oudere deeltjes te beginnen. Dan komt dit deel meer tot zijn recht.

De fotostrips an sich zijn weer even briljant als altijd. Wat is daar nog meer over te zeggen? Ze spreken allen voor zich.

Nu ik er weer zo van genoten heb, besloot ik ook gelijk maar de volgende deeltjes allemaal tegelijkertijd te bestellen in plaats van een voor een. Alleen wel jammer dat het laatste deeltje Nader tot Y uitverkocht is. Hopelijk dat dit gaat veranderen in de toekomst. Eenmaal een serie aan het sparen, kan er natuurlijk geen deel ontbreken.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...