zondag 23 maart 2014

Why Grizzly Bears Should Wear Underpants - The Oatmeal

Zoals dat gaat met internet struikelde ik op een dag over de website http://theoatmeal.com/ en ben daar sindsdien blijven plakken.
Omdat ik graag auteurs waarvan ik geniet mijn enthousiasme wil laten blijken heb ik het boek Why Grizzly Bears Should Wear Underpants gekocht. De komische schetsen van het-alledaagse-maar-toch-ook-weer-niet in boekvorm. Ik had geen idee of het ook nog leuk zou zijn om het anders dan vanaf het scherm te lezen en dan ook nog een boek vol met deze humor.

Nou ik heb mijzelf moeten inhouden om niet alles achter elkaar weg te lezen. Het boek is van zeer hoge kwaliteit met dik papier en prachtige kleurendruk. Zoals op de website ziet het er in boekvorm ook schitterend uit met pagina's die tot en met de randen toe vol kleur zijn. De grappen zijn inhoudelijk interessant en de tekeningen versterken nog eens wat The Oatmeal ons wil laten inzien. Dit alles ook nog eens met een vette knipoog.

Mijn ervaring met webstrips in boekvorm is niet altijd positief geweest. Bij dit boek kan ik zeggen, ja, dit is de moeite waard om te drukken.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...