maandag 18 augustus 2014

#50books - 2014.33 Boekenleggers!

Elke week een nieuwe boekenvraag in het kader van #50books dit jaar verzorgd door DrsPee. De drieëndertigste vraag is


Hoe onthoud je waar je in je boek gebleven bent?
 
Met boekenleggers!

Daar ben ik dol op. Vooral van die kartonnen strookjes die je in een winkel meekrijgt bij je net aangeschafte boek. Het leukst is als ze regelmatig wijzigen. Zo heb ik ook stapels van ABC liggen maar die zijn saai en altijd hetzelfde. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Waterstones.
Mijn meest favoriete boekenlegger komt van Bookdepository. Die weten er telkens weer een kunstwerkje van te maken, kijk bijvoorbeeld maar eens hier.

Nu heb ik ook nog wel zo'n leren strookje met van de franje onderaan en ook nog een speciale van metaal in de vorm van een slang. Maar hoe mooi ook, weinig praktisch in gebruik.

Doe mij maar de verrassingen die bij de boeken meegeleverd worden.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...