maandag 12 augustus 2024

Clarkesworld Magazine Issue 214 July 2024

Het zevende nummer van 2024 van Clarkesworld Magazine bevat zeven korte science fiction en fantasy verhalen en vier non-fictie artikelen. 

Het juni-nummer stond vol met sterke verhalen, in dit juli-nummer vind ik dat wat minder. Bij Stellar Evolutions in Pop Idol Artistry geschreven door Em X. Liu vraag ik mij af wat er nu precies SF aan is behalve dat het ook in de ruimte afspeelt maar dat draagt verder niet bij aan het onderwerp de maakbaarheid van idolen.
Polenth Blake schreef Born Outside wat mij een veel te vaag verhaal is en ik geen idee heb waar hen nou heen wil.

Geen opmerkingen:

Clarkesworld Magazine Issue 216 September 2024

Clarkesworld Magazine heeft deze september acht korte science fiction/fantasy verhalen en vier non-fictie artikelen. Tiffany Xue schreef het...