zondag 14 juli 2013

#50books - 27 Een onterechte boei


#50books is een initiatief van Petepel waarbij elke week een nieuwe boekvraag gesteld wordt zodat wij, gretige lezers, erover kunnen nadenken/praten/grijnzen/bloggen.

De zevenentwintigste vraag is: Van welk boek heb je ooit gezegd dat je het gelezen had, terwijl dat niet zo was?

Geen enkele dat ik weet. Tenminste dat is wat mijn geheugen mij meldt. En dat is precies waar het 'm in zit, dat geheugen van mij.

Ik heb wel eens enthousiast geroepen een boek te hebben gelezen, wat ook werkelijk zo was, alleen nadat er vragen over gesteld werden, kon ik daar nog maar weinig van terughalen en over melden.

Mijn enthousiasme over dit soort geheugengevoelige zaken toom ik heden ten dagen dan ook wat meer in. Want al is het onterecht, het is toch vervelend om niet geloofd te worden.

Geen opmerkingen:

Gezinsverpakking - De Chabotten

Voor ik dit boekenweekgeschenk ging lezen, luisterde ik naar de podcast Nooit meer Slapen waarin de familie Chabot over dit boekje geïntervi...