zondag 26 juni 2022

Ype & co. - Ype Driessen

 
In juni 2020 brengt Ype Driessen een fotostripboekje uit in verband met de coronapandemie waar we dan net met zijn allen vier maanden in zitten. In juni 2021 brengt hij dit boekje nogmaals uit maar dan met aanvullende strips: Ype & co. compleet. Dit ook in de hoop dat we door de pandemie heen zijn.

Ik las dit alles in juni 2022 en het verraste me hoeveel ik alweer van die periode vergeten was. Dat wat ik nu als normaal beschouw toen in die jaren nog een heel gepuzzel was. In mum van tijd hebben we ons aangepast aan de omstandigheden en zijn bijvoorbeeld daardoor veel meer vanuit huis gaan werken waardoor we ook veel meer zijn gaan beeldbellen.

Deze boekjes geven op een beeldende en humoristische wijze (zoals we van Ype gewend zijn) weer hoe we ons door de pandemie hebben heengeslagen. Een aanrader en een goeie herinnering.

Geen opmerkingen:

Why my cat is more impressive than your baby - The Oatmeal

Wat kan ik hier nog over zeggen? Het is humor die mij enorm ligt maar die soms ook tegen het flauwe aanzit en me dan bijna stoort. Dan komt ...