zaterdag 25 februari 2017

#50books - 2017.08 Uitkijken

In dit vijfde jaargang van #50books is het stokje van de oorspronkelijk initiatiefnemer Petepel overgenomen door Martha Pelkman die dit jaar de vragen stelt.

En de achtste vraag van 2017 is:  
Naar welk boek dat dit jaar (2017) uitkomt, kijk jij uit en waarom?

Het is zelden dat ik naar een boek uitkijk. Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik altijd een behoorlijke voorraad op de planken heb staan waaruit ik kan kiezen om mijn leestrek mee te kunnen stillen.

Wanneer ik wel naar een boek uitkijk dan is het altijd omdat het een deel uit een serie is (meestal graphic novels) of het is van een schrijver die ik zeer bewonder zoals Michael Moorcock, Allen Moore en Neil Gaiman.

Maar eerlijk gezegd kijk ik op dit moment zelfs niet naar hun boeken uit omdat mijn hoofd vol zit met studiestof en ik nog wat extra ruimte nodig heb om er nog meer kennis in op te nemen. Het lezen staat dit jaar dan ook bij mij op een bijzonder laag pitje.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...