zaterdag 27 april 2024

Why my cat is more impressive than your baby - The Oatmeal

Wat kan ik hier nog over zeggen? Het is humor die mij enorm ligt maar die soms ook tegen het flauwe aanzit en me dan bijna stoort. Dan komt er toch weer iets heel grappigs en ben ik weer verkocht. Het is heel veel meer van hetzelfde en toch blijft het leuk omdat er dan net een wending wordt genomen die ik zelf nog niet had bedacht.

Het uitbeelden van babies als gillende, kotsende lelijkers en honden als verschrikkelijk sukkelige domoors, vind ik hilarisch. De superieure kat spant de kroon en wint altijd. En zo is het!

Op internet is veel van zijn strips te vinden via https://theoatmeal.com/. Een strip in de zoveel tijd, werkt voor mij wel goed. In een boek een hele verzameling van deze strips bij elkaar, vind ik moeilijker te lezen. Want wanneer stop ik dan met lezen en wanneer kan ik de volgende dan lezen. Alles achter elkaar lezen, vind ik dan weer zonde en respectloos naar de maker. Maar ja, een boek is ook wel weer fijn om vast te houden. Zo heeft het allemaal zijn voors en tegens.

Geen opmerkingen:

Why my cat is more impressive than your baby - The Oatmeal

Wat kan ik hier nog over zeggen? Het is humor die mij enorm ligt maar die soms ook tegen het flauwe aanzit en me dan bijna stoort. Dan komt ...