maandag 14 maart 2016

#50books - 2016.11 Boekenweekgeschenk

In deze vierde jaargang van #50books is het stokje van de oorspronkelijk initiatiefnemer Petepel overgenomen door Hendrik-Jan die dit jaar de vragen stelt.
En de elfde vraag is:
Ga je in de boekenweek speciaal naar de boekwinkel voor het boekenweekgeschenk?

Alhoewel ik zelden aangenaam verrast ben door het boekenweekgeschenk en ik zelfs meestentijds teleurgesteld word, kan ik het toch niet laten wanneer het boekenweekgeschenk uitgereikt wordt, er eentje te bemachtigen. De magie van het gratis boek en het jaarlijks ritueel, vrees ik.

Alleen ga ik daarvoor niet speciaal naar de boekwinkel, simpelweg omdat mijn man in een boekwinkel werkt en er eentje voor mij mee naar huis neemt. En wanneer hij dat wel eens vergeet, dan is er ook geen man overboord want ik heb genoeg andere boeken die ik heel graag wil lezen en die op een boekenplank voor het grijpen op me staan te wachten.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...