zondag 27 februari 2022

Regeneratie - Eva Coolen

Heel leuk zo'n abonnement van Das Mag waardoor er regelmatig een geheel onbekend boek in de brievenbus valt, alleen bij dit boek heb ik mij afgevraagd wat de uitgever heeft gedacht bij het publiceren van dit verhaal.

De kwaliteit doet mij denken aan een enthousiasteling op de middelbare school. Het Nederlands is prima maar de inhoud is van een puber met weinig diepgang.
 

Ik merk dat ik het erg vind om het werk van iemand die toch zo haar best heeft gedaan zo weinig te kunnen waarderen. Als het van een vriendin was geweest, had ik het prima gevonden. Maar omdat het is uitgegeven door een uitgeverij die ik wel hoog heb zitten, ben ik des te meer in de war. Ik snap echt niet wat ze in dit boek gezien hebben.

Geen opmerkingen:

Lady Mechanika Vol 6 Sangre - M.M. Chen & Joe Benitez

In dit deel begint elk hoofdstuk met een proloog waarbij terug gegaan wordt naar een gebeurtenis in Mexico dat 500 jaar geleden heeft plaats...